Випадки шахрайства з паливними талонами, що почастішали, – ще один сигнал про необхідність їх заборони на нормативному рівні, а також про потребу зміни маркетингової політики мереж АЗС. Таку думку висловив директор «Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн у матеріалі enkorr.
«Талони повинні зникнути як клас, вони абсолютно не потрібні для реальних корпоративних клієнтів, яким досить платіжних карт», – каже глава «А-95».
За його словами, проблема талонів дуже давня: через величезну цінову різницю засіб роботи з корпоративними клієнтами перетворився на інструмент боротьби за приватних автомобілістів. У результаті створено величезний тіньовий ринок, в якому вистачає місця й податковим оптимізаторам, і відвертим шахраям.
Крім того, С. Куюн зазначив, що талони також давно є елементом корупції: оперативні зйомки про затримання корупціонерів нерідко містять кадри із зображенням величезної кількості вилучених паливних талонів.
«З одного боку, рішення дуже просте – відмовитися від цього відвертого рудимента. Та ніхто не хоче бути першим, побоюючись втратити продажі», – підкреслює експерт.
На його думку, тут уся надія на державу, оскільки паливні талони беруть активну участь у роботі «податкових ям», завдаючи держбюджету величезних збитків.
Про різні схеми шахрайства на паливному ринку, зокрема й на реалізації талонів, читайте в огляді enkorr «Зворотний бік дисконту».
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти