Партія нафтових танкерів, які мали завантажувати нафту з Венесуели, місяцями простоювала біля узбережжя країни, створюючи головний біль для деяких трейдерів, які повернулися до торгівлі нафтою в країні після пом’якшення санкцій.
Чотири супертанкери, здатні перевозити між собою 8 млн барелів нафти, застрягли біля латиноамериканської країни з грудня, свідчать дані відстеження руху суден, зібрані Bloomberg.
Два кораблі були найняті польською нафтопереробною компанією Orlen SA, але для доставки покупцям в Азії, згідно зі списками чартерів. У грудні компанія підтвердила, що її швейцарське торгове відділення забронювало принаймні одне судно для перевезення венесуельської нафти, не вказуючи його назву.
Vitol Group, найбільший у світі незалежний трейдер нафти, також орендує непрацююче судно поблизу узбережжя країни, повідомили люди, знайомі з чартером.
Затримки означають, що кораблі накопичували рахунки на мільйони доларів, не доставляючи вантаж.
Фрахтувальникам, які бронюють судна, іноді доводиться сплачувати за очікування, яка називається демереджем. Для деяких кораблів поблизу Венесуели ці ставки перевищують $100 тис. на день, кажуть джерела, знайомі з ситуацією. Це означає, що тримісячна затримка може коштувати $9 млн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти