Танкери, завантажені російською нафтою, ризикують залишитися у морі, якщо влада країни G7 і ЄС не внесе ясності у механізм реалізації плану з обмеження цін на цю нафту. Про це повідомляє Reuters із посиланням на двох високопоставлених співрозмовників у страховій галузі.
Побоювання зосереджені навколо сценарію, в якому страховики виявляють, що нафту, яку перевозять морем, було продано вище за граничну ціну.
Експерт з боротьби із фінансовими злочинами в ACAMS (Асоціації сертифікованих фахівців з боротьби з відмиванням грошей, яка консультує банки, що працюють з нафтовою галуззю, трейдерів і страховиків) Джордж Волошин заявив, що знизити ризики можна, відмовившись укладати нові контракти, допоки не буде ясності.
Він зазначив, що якщо страхування буде відкликане у середині рейсу, то покупцям доведеться вирішувати, що робити з вантажем, який потенційно може потрапити під санкції.
Представник Європейської комісії заявив, що ЄС усвідомлює, що потрібно буде набагато більше додаткових деталей про зобов'язання бізнесу, але це питання має вирішуватися на рівні G7. Посол Держдепартаменту США Джеймс О'Брайєн, який очолює координацію санкцій проти росії, сказав, що країни G7 будуть готовими надати всі оперативні деталі, зараз провадяться технічні перемовини щодо ціноутворення й управління.
Якщо нестача інформації про обмеження збережеться, то нафтоналивні танкери можуть залишитися без страховки й застрягти поблизу портів, зазначають джерела. Це створить серйозну загрозу безпеці сусідніх країн у разі розливу нафти і ризику витрат на очищення, якщо події повернуться саме так.
«У такій ситуації судно опиниться поза зоною покриття ризику, фінансові й технічні послуги буде відкликано, і ніхто не прийматиме вантаж», — сказав глава відділу претензій британської компанії Global ship Insurer North Майк Солтхаус, зазначивши, що ніхто не захоче, щоб незастраховані судна стояли біля берегів.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти