Вартість перевезення сирої нафти з Близького Сходу до Китаю, яка раніше зросла через санкції США, почала знижуватися. Трейдери переключили увагу на ослаблений попит у Китаї, найбільшому імпортері нафти, повідомляє Bloomberg.
Індекс TD3C Балтійської біржі, що відображає ставки для перевезення сирої нафти на цьому маршруті, знизився майже на третину від січневого піка, досягнувши найнижчого рівня з моменту запровадження адміністрацією Байдена санкцій проти росії 10 січня.
Стрибок ставок, викликаний пошуком альтернативних суден і маршрутів для російських вантажів, виявився короткочасним. На перший план повернувся слабкий попит у Китаї через високі фізичні ціни й уповільнення економіки напередодні Місячного Нового року.
Станом на четвер індекс TD3C упав до WS 54,15 після піка WS 77,15 на початку року. Відповідно, прибутки на цьому маршруті також скоротилися: з $56 630 на день 17 січня до $36 501 у середу, свідчать дані Bloomberg.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти