США внесли у список санкцій кілька «маловідомих трейдерів з непрозорою структурою власності», які продають до половини експорту російської нафти. Про це з посиланням на повідомлення американського Мінфіну пише «Інтерфакс-Україна».
Місцевим компаніям заборонено надавати послуги з транспортування російської нафти, якщо вона продається за ціною, вищою за price cap ($60 за барель). Мінфін закликає їх проводити ретельну перевірку трейдерів із непрозорою структурою власності, особливо якщо ринкові оцінки свідчать, що ціни на російську нафту перевищують цінову «стелю».
Так, під санкції підпали гонконзькі Bellatrix Energy Limited і Covart Energy Limited, арабська Voliton DMCC.
За даними OFAC, Bellatrix різко збільшила частку у торгівлі російською нафтою після запровадження політики обмеження цін.
«Тільки з середини червня 2023 року зафрахтовані Bellatrix судна здійснили понад 150 заходів у порти росії. Після повномасштабного вторгнення росії в Україну Bellatrix торгувала десятками мільйонів тонн нафти й інших продуктів російських державних нафтових компаній і отримала кредит на сотні мільйонів доларів від російського державного банку. Bellatrix також взяла кредит у АТ «російський банк розвитку регіонів», який OFAC включив до списку санкцій 2 листопада 2023 року», – стверджує Мінфін США.
За даними відомства, також Covart різко збільшила свою частку в торгівлі російською нафтою після запровадження політики обмеження цін – з травня 2023 року судна, зафрахтовані трейдером, здійснили щонайменше 23 заходи у порти росії. Компанія також володіє судном Sanar 15, яке плаває під російським прапором. Серед суден, які заходили у порти рф, будучи зафрахтованими компанією Covart, перераховано HS Atlantica, NS Champion і Victor Bakaev.
Усі їх було ідентифіковано як судна, що здійснювали транспортування російської нафти за ціною, вищою від $60 за барель, при використанні послуг провайдера, що перебуває в США. OFAC визначило судна HS Atlantica, NS Champion і Victor Bakaev як власність, в якій судноплавні компанії HS Atlantica Limited, Sterling Shipping Incorporated і Streymoy Shipping Limited, що перебувають під санкціями США, відповідно мають частки.
Voliton DMCC (Voliton), що базується в ОАЕ, раніше відома як Petrokim Trading Middle East and Asia DMCC, також різко збільшила свою частку в торгівлі російською нафтою після введення політики обмеження цін. З червня 2023 року зафрахтовані нею судна здійснили не менше восьми заходів у порти рф, йдеться у повідомленні.
Під санкції підпала і компанія Sun Ship Management (D) Ltd., що базується в ОАЕ, яка, за твердженням Мінфіну США, належить «совкомфлоту» й керує його танкерами. «совкомфлот» також перебуває під санкціями. Sun Ship Management (D) Ltd. знаходиться під британськими і європейськими санкціями.
Як ідеться у прес-релізі, танкер SCF Primorye, яким керує SUN Ship, брав участь у перевезенні російської нафти за ціною, вищою за price cap, при цьому використовуючи послуги провайдера, розташованого в США. OFAC визначив, що танкер є власністю, де шипінгова компанія Lumber Marine SA, що підпала під американські санкції, має частку.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти