У початок

Spark: фрахтові ставки СПГ продовжують зростати

Згідно з даними Spark Commodities, спотові ставки чартеру для глобального флоту транспортних засобів для перевезення скрапленого природного газу (СПГ) продовжували зростати цього тижня, оскільки позитивні економічні показники плавучих сховищ NWE у жовтні призвели до того, що судна залишаться на стоянці.

Минулого тижня ставки на фрахт СПГ зросли в обох океанах: ставка Spark30S Atlantic зросла на $22 250США — до $160 000США на день, а Spark25S Pacific – на $24 000США — до $167 250США на день.

«Цього тижня Spark30S Atlantic здорожчав на $22 750США — до $182 750США на день, а Spark25S Pacific зріс на $20 500США — до $187 750США на день», — сказав у п’ятницю LNG Prime Генрі Беннетт, керівник відділу ціноутворення Spark.

«За оцінками Spark, судно з двома резервуарами ємністю 174 тис. м3 у північно-західній Європі в жовтні обійдеться в $42 000США на день», — сказав він.

Ціна TTF на жовтень у четвер встановилася на рівні $11,149США за MMBtu, тоді як спотова ціна JKM LNG на жовтень встановилася на рівні $13,365США за MMBtu.

Ціни на природний газ коливалися з минулого місяця через невизначеність щодо постачань СПГ в Австралію на тлі потенційних страйків.

Woodside і профспілки, що представляють працівників морських газових платформ Північно-Західного шельфу, досягли угоди минулого місяця.

Однак у п’ятницю минулого тижня працівники СПГ-заводів Chevron Gorgon і Wheatstone розпочали захисні заходи після того, як перемовини між енергетичним гігантом і профспілками завершилися без угоди.

Підрозділ Chevron в Австралії також працює над повним відновленням виробництва на своєму СПГ-терміналі Wheatstone біля Онслоу потужністю 8,9 млн тонн на рік після несправності, яка вплинула на близько 25% виробництва заводу.

Завод Gorgon LNG на острові Барроу має три лінії й виробничу потужність близько 15,5 млн тонн на рік.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти