У початок

Socar може постачити залізниці 15 тис. т ДП за собівартістю

Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» має намір підписати договір із ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна» на закупівлю 15 тис. т дизельного пального, свідчать дані у системі Prozzoro.

Згідно з документацією, в аукціоні, який відбувся 16 жовтня, перемогло ТОВ «Укртранзитгаз» із ціною 49 950 грн/т. Однак через те, що переможець не підписав договір у встановлений строк, тендерний комітет відхилив його пропозицію.

Слід зазначити, що ринкова ціна на продукт у день проведення торгів, за даними Консалтингової групи «А-95», становила 52 600 грн/т.

Пропозиція «Сокар Україна» була на 150 грн/т дорожчою від пропозиції «Укртрансгазу» — 50 099 грн/т — і автоматично 22 жовтня була визнана переможною. Для порівняння, цього дня ринкова ціна була вже 51 700 грн/т.

При цьому у середньому вартість пального на кордоні, постаченого «Сокар Україна» у жовтні, за даними «А-95», становила 50 100 грн/т (з акцизом і ПДВ), що відповідає ціні, за якою компанія має постачити пальне залізниці у разі підписання договору.

ПАТ «Укрнафта», яке також брало участь у тендері, пропонувало своє пальне за 50 982 грн/т.

Згідно з тендерною документацією, пальне повинно постачатись із кольоровим маркуванням до 20 листопада цього року.

Як повідомляв enkorr, у липні 2024 року Торговий дім «Сокар Україна» вже підписував контракт з «Укрзалізницею» на постачання 10 тис. т дизельного пального.

Нагадаємо, на початку повномасштабного вторгнення рф уряд дозволив «Укрзалізниці» купувати пальне напряму у виробників, зокрема й іноземних. Відтак два роки постачальниками пального для залізниці були «Orlen Lietuva» і «Exxonmobil Asia Pacific pte. Ltd», але найбільшим постачальником була державна «Укрнафта».

Цієї весни уряд скасував цю можливість, після чого «Укрзалізниця» повернулася до закупівель на внутрішньому ринку через майданчик Prozorro Market, який дозволяє компанії без ризику блокування торгів через скаргу до АМКУ купувати партії дизелю на споті.

Проте, як зазначили в УЗ, у таких тендерах не беруть участі великі міжнародні виробники, хоча їх запрошували на торги.

За інформацією enkorr, перевізник проводить консультації з урядом щодо повернення права на прямі закупівлі нафтопродуктів у закордонних постачальників.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти