Shell оголосила про плани продати загалом 1 000 роздрібних об’єктів протягом наступних двох років, відмовляючись від 500 об’єктів, що належать компанії, за рік протягом 2024 й 2025 років.
Як повідомляє PetrolPlaza, за допомогою цього продажу енергетична компанія прагне оновити свою роздрібну мережу, додавши низьковуглецеве паливо й зарядне обладнання для електромобілів (EV) на об’єктах, які відповідають інвестиційним критеріям компанії. Серед них Китай, Європа й США.
Shell також прагне скоротити свою присутність на інших ринках у рамках цієї стратегії.
«У нас є інші конкурентні переваги, такі як наша роздрібна пропозиція зручності, яка дозволяє нам пропонувати нашим клієнтам каву, їжу й інші товари зручності, коли вони заряджають свої автомобілі. Оскільки ми розвиваємо наш бізнес, пропонуючи зарядку для електромобілів, ми очікуємо, що внутрішня норма прибутку буде 12% або вище», — йдеться у звіті компанії.
Shell планує розширити свою громадську мережу зарядних станцій, щоб до 2030 року мати близько 200 тис. зарядних точок, зосереджуючись на зростаючих ринках, таких як Китай і Європа. Наразі фірма пропонує 54 тис. громадських зарядних точок по всьому світу.
У звіті також уточнюється намір компанії розвивати свій неенергетичний портфель, який включає $2,3 млрд інвестицій минулого року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти