Країни Євросоюзу, найімовірніше, підтримають введення мит на імпорт китайських електричних автомобілів у листопаді. Про це заявив комісар ЄС з торгівлі Валдіс Домбровскіс.
Раніше офіційний представник Єврокомісії Ерік Мамер на брифінгу в Брюсселі повідомляв, що ЄК не має на меті вводити імпортне мито на електричні автомобілі з Китаю, захід спрямовано на коригування несправедливої ситуації, що склалася між виробниками в КНР та Європі через китайські держсубсидії.
«Країни ЄС усвідомлюють необхідність захисту автомобільної промисловості блоку, оскільки частка Китаю на ринку електромобілів зростає дуже швидко. Китай — другий за величиною торговий партнер ЄС, і блок зацікавлений у співпраці з ним, проте двосторонні торговельні відносини незбалансовані», — заявив Валдіс Домбровскіс.
Єврокомісія у четвер повідомила, що вводить з 4 липня тимчасові попередні компенсаційні мита на імпорт електричних автомобілів з Китаю через держсубсидії під час їх виробництва. Попередні мита означають надання на цьому етапі постачальниками банківських гарантій, а не фактичну сплату мит. Фактичне стягування мит розпочнеться у разі ухвалення Євросоюзом остаточного рішення про введення імпортних мит, що може статися восени. До цього часу, як заявили у Брюсселі, все ще зберігається можливість домовитися з Пекіном і врегулювати цю проблему.
В ЄК пояснили, що залежно від виробника мита становитимуть від 17,4% до 37,6%. До трьох китайських виробників будуть застосовуватися такі мита: до BYD — 17,4%; Geely — 19,9%; SAIC — 37,6%. Крім того, інших виробників електромобілів, які, за заявою ЄК, «співпрацювали у проведенні розслідування, але не були включені у вибірку», обкладатимуть митом обсягом 20,8%, а компанії, які не співпрацювали у розслідуванні, — митами обсягом 37 6%. Один виробник — американська Tesla — запросив у ЄС розрахувати для неї індивідуальну ставку імпортного мита на свої електромобілі з КНР, її розрахують пізніше.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти