Європейський Союз запропонував заборонити доступ до своїх портів для суден, які намагаються обійти санкції проти російської нафти, оскільки вони прагнуть стримати транспортування її сирої нафти і продуктів за цінами, нижчими за граничні ціни, встановлені країнами G7.
Цей захід є частиною більш широкого пакету санкцій проти росії після її повномасштабного вторгнення в Україну, згідно з документами ЄС, з якими ознайомилося агентство Bloomberg. Оскільки обмеження цін на російську нафту і нафтопродукти вже діють, тепер увагу зосереджено на усуненні лазівок і більш ефективному застосуванні обмежень.
Виконавчий орган ЄС послався на «різке збільшення шахрайства і пов’язаних із цим ризиків для навколишнього середовища» з боку суден, які намагаються обійти обмеження цін G7 і заборону на імпорт російської нафти до блоку. Суднам, підозрюваним або виявленим у порушенні санкцій шляхом здійснення перевезень із судна на судно, слід заборонити доступ до європейських портів і шлюзів, йдеться в повідомленні.
Перевезення з судна на судно стали ключовими для руху московської нафти на ринок після заборони Європейським Союзом морського транспортування російської нафти на початку грудня. Центральними точками російської заміни нафти з грудня були Сеута, іспанський анклав у північній Африці, і біля грецького узбережжя поблизу Каламати.
На початку лютого влада Іспанії надіслала листа місцевим компаніям з доставки, нагадавши їм, що сприяння цій діяльності ризикує порушити санкції. Компаніям ЄС заборонено надавати низку послуг з транспортування сирої нафти, якщо вантаж на борту не придбано за ціною G7 або нижче від $60 за барель.
росія використовує величезний флот старих кораблів, щоб обійти обмеження ЄС і G7. Оскільки багато з цих суден прослужили 20 років, попередні власники очікували продати їх на металобрухт. Натомість вони передали їх новоствореним компаніям, які продовжують використовувати ц судна.
У рамках запланованого пакету санкцій, 11-го для блоку з лютого 2022 року, ЄС також запропонував спрямувати обмеження на судна, які вимикають навігаційні системи. Для ухвалення заходів потрібна підтримка всіх держав-членів ЄС.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти