Баланс ринку авіаційного пального в січні-березні 2021 р. скоротився в 1,8 раза, до 48,1 тис. т, порівняно з аналогічним періодом 2020 р. (87,8 тис. т), повідомили в Консалтинговій групі «А-95» з посиланням на дані власного дослідження.
За підсумком першого кварталу поточного року єдиний виробник авіагасу в Україні – Кременчуцький НПЗ – знизив виробництво до 29,8 тис. т. Для порівняння, за аналогічний період 2020 р. «Укртатнафта» постачила його на ринок 51,3 тис. т.
Імпорт авіаційного палива на український ринок у січні-березні 2021 р. скоротився на 49,8%, до 18,3 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (36,5 тис. т).
Постачання авіапального з Литви, порівняно з першим кварталом 2020 р., зменшилися на 62,5%, до 9,4 тис. т. На морський імпорт припало лише 5,6 тис. т з Греції. З Білорусі постачання скоротилися до 3,4 тис. т (-58,3% до січня-березня 2020 р.).
В «А-95» раніше повідомляли, що активний імпорт білоруського авіапального перебуває під питанням, по-перше, у зв'язку з фактичним відходом найбільшого покупця в особі Baltic Grand Service, по-друге, через агресивну цінову політику «Укртатнафти», що має надлишки гасу і нарощує присутність в аеропортах.
Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного пального за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти