Exxon Mobil Corp. наступного року завершить розширення виробництва дизельного пального на своєму нафтопереробному заводі (НПЗ) Fawley у Великобританії вартістю $1 млрд, що стане ключовим кроком у стримуванні залежності країни від імпорту, повідомляє Bloomberg.
Нафтова компанія також оголосила про плани додати новий водневий завод на найбільшому нафтопереробному комплексі Великобританії, що потенційно прокладає шлях до виробництва екологічно чистого авіаційного палива. Ця установка працюватиме на природному газі, заявили в Exxon.
Exxon роками працювала над дизельним заводом Fawley, який було призупинено, коли пандемія Covid спричинила падіння попиту на паливо й маржі переробки. Відтоді це змінилося в Європі: прибуток від переробки сирої нафти на дизельне пальне тримається вище від історичних середніх значень після того, як санкції проти росії позбавили регіон найбільшого зовнішнього постачальника.
НПЗ на південному узбережжі Англії збільшить виробництво дизпального з низьким вмістом сірки на 40%, йдеться в заяві компанії. Проєкт, який отримав назву Fast, вийде на повну потужність 2025 року, коли НПЗ Grangemouth у Шотландії має припинити виробництво палива.
У той час як попит на дизельне пальне у Великій Британії намагається повернутися до рівня до пандемії, країна покладається на імпорт приблизно до половини свого споживання. Зі слів представника Exxon, проєкт Fawley може допомогти скоротити імпорт на чверть.
Перше виробництво в результаті розширення буде доступним 2024 року. Exxon прогнозувала збільшення виробництва ДП з наднизьким вмістом сірки майже на 45%, або 38 тис. барелів на день (б/д), коли прийняла остаточне інвестиційне рішення 2019 року.
Водневий завод у Фаулі буде частиною того, що відоме як кластер Solent, який об’єднує компанії, які прагнуть до декарбонізації промисловості.
Раніше цього місяця Exxon Mobil отримала фінансування від уряду Великої Британії для вивчення виробництва екологічно чистого авіаційного палива в Фаулі, який з’єднаний трубопроводом з лондонським аеропортом «Хітроу». Згідно з тодішньою заявою, якщо проєкт триватиме, він зможе забезпечити Великобританію 20% її потреб SAF до 2030 року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти