росія нарощує свої постачання дизельного палива до Саудівської Аравії, використовуючи завантаження від судна до судна (STS) на додаток до прямих постачань, повідомили Reuters ринкові джерела й дані Refinitiv.
Експортери російського дизельного пального намагаються STS заощадити на нових довших і, отже, дорогих маршрутах після того, як у лютому було введено повне ембарго ЄС на російські нафтопродукти. Експорт російського дизпального спрямовують в Африку й Азію замість суміжних європейських країн.
У лютому росія почала прямий експорт дизелю до Саудівської Аравії, спрямувавши близько 190 тис. тонн до портів «Рас-Танура» і «Джидда».
Навантаження STS допомагають скоротити маршрути і можуть заощадити час, проходячи через Суецький канал, сказав один із трейдерів.
Згідно з даними Refinitiv Shipping, близько 99 тис. тонн дизелю з двох вантажів, завантажених у лютому в порту «приморськ», Агіос Ніколаос і Мандала, були переправлені судно на судно поблизу порту «Каламата» на танкер Dimitri, який прямує до порту «Рас-Танура» в Саудівській Аравії.
Ще 30 тис. тонн газойлю з танкера Butterfly, завантаженого в російському чорноморському порту «туапсе», було завантажено на STS поблизу порту «Каламата» на танкер Aether, який уже вивантажено у порту «Джизан».
Джерела на ринку повідомили, що російське ДП, яке постачається в Саудівську Аравію, швидше за все, буде там перероблено і реекспортовано.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти