У початок

Рада схвалила у першому читанні акцизний законопроєкт

Верховна Рада України схвалила у першому читанні доопрацьований законопроєкт щодо повернення акцизів на паливо. Про це повідомляє на своєму телеграм-каналі народній депутат Ярослав Железняк.

«Парламент схвалив тільки у першому читанні законопроект 7668-д щодо повернення акцизів на паливо», – йдеться у повідомленні.

Як зазначає Ярослав Железняк, на газ повертається акциз обсягом 52 євро/1000 л, акциз і ПДВ для альтернативних видів палива теж прирівнюється до 100 євро/1000 л, акциз на бензин і дизель повертають до 100 євро/1000 л.

«За» вказаний законопроєкт проголосувало 236 депутатів, із них 178 «слуг народу», по 16 представників з «Платформи за життя і мир» і «Довіри», 12 – з «Відновлення України», 7 – «За майбутнє», 6 позафракційних і один представник «Голосу». Сам Я.Железняк голосував «проти».  

Як відомо, цей законопроєкт учора, 29 серпня, було доопрацьовано й ухвалено Комітетом Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики.

Згідно з розрахунками Консалтингової групи «А-95», запропонована комбінація акцизів надасть до бюджету 3,059 млрд грн на місяць, тоді як уніфікована ставка по 100 євро/1000 л дала б змогу отримувати 3,340 млрд грн на місяць.

Нагадаємо, Верховна Рада 15 березня 2022 року ухвалила закон №7137-д, яким передбачила нульову ставку акцизу на бензин, дизельне пальне й скраплений газ і зменшення ПДВ з 20-ти до 7%.

Через п’ять місяців уряд вніс у ВР законопроєкт про скасування пільгового оподаткування на пальне, який було зареєстровано на сайті парламенту 14 серпня, яким було запропоновано запровадити уніфіковану ставку акцизу для всіх видів пального (бензини моторні, важкі дистиляти й інші нафтопродукти, скраплений газ, бутан, ізобутан) обсягом 100,00 євро за 1000 л. Разом із тим уряд пропонував залишити пільговий ПДВ на пальне, який наразі складає 7% замість 20%.

На думку директора Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, після повернення акцизу ціни на нафтопродукти на АЗС залишаться на поточному рівні. Таку ж думку висловив і Олександр Кубраков, очільник Мінінфраструктури, яке ініціювало подання законопроєкту.

 

 

 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти