Червень став найкращим місяцем для продажів автомобілів цього року для BYD Co. після зниження цін на всю свою лінійку, що викликало критику з боку урядових органів і галузевих груп. Про це повідомляє Bloomberg.
Китайський автовиробник минулого місяця продав 377 628 автомобілів, включаючи 206 884 легкових електромобілі. Це на 10% більше, ніж роком раніше, що допомогло збільшити обсяги продажів у першому півріччі до 2,1 млн одиниць, згідно з заявою, опублікованою 1 липня.
Тим часом конкурент Geely Automobile Holdings Ltd. продав понад 193 тис. автомобілів у червні, що на 59% більше, ніж минулого року. Цей показник спонукав Geely підвищити своє цільове постачання на 2025 рік на 11%, до 3 млн.
Знижка BYD на 34% на деякі моделі наприкінці травня, можливо, не призвела до очікуваного зростання продажів і, безумовно, супроводжувалася іншими витратами.
Занепокоєння інвесторів щодо удару по прибутку призвело до зниження ринкової вартості компанії на понад $20 млрд, а агресивне зниження цін викликало гнів політиків, які дорікали галузі за «перегони за цінами» й попереджали автомобільні компанії про необхідність саморегулювання цін.
Поки внутрішній імпульс у Китаї сповільнюється, BYD вдалося підтримувати сильне зростання в Європі.
У травні китайський автовиробник майже зрівнявся з Tesla Inc. за кількістю реєстрацій автомобілів у Європі — продовжуючи випередження, яке вперше зафіксували ще у квітні. За даними дослідницької компанії Dataforce, за перші чотири місяці 2025 року продажі китайської марки в Європі зросли майже у чотири рази.
Під тиском регуляторів BYD скасувала деякі знижки в Китаї й долучилася до колективного галузевого зобов'язання стандартизувати оплату рахунків постачальникам до 60 днів, оскільки влада ретельно перевіряє використання фінансування ланцюжка постачань як форми боргу.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти