У початок

Продажі автомобілів у Європі зросли у жовтні на 5%

Продажі нових автомобілів у Європі зросли на 5% у жовтні, оскільки електромобілі перевищили реєстрацію бензинових і дизельних автомобілів, свідчать дані Європейської асоціації виробників автомобілів, опубліковані у вівторок.

Європейська автомобільна промисловість цього року зазнала низки ударів, включаючи торговельні мита президента США Дональда Трампа, уповільнення темпів зростання на китайському ринку й повільніший, ніж очікувалося, перехід на електромобілі.

Нещодавно побоювання щодо потенційної кризи ланцюжка постачань чіпів навколо голландського виробника чіпів Nexperia також підлили масла у вогонь.

Тим часом експорт електромобілів з Китаю у Європу зростає.

Продажі в Європейському Союзі, Великій Британії та Європейській асоціації вільної торгівлі зросли до 1,092 млн автомобілів у жовтні, оскільки на найбільших ринках, включаючи Німеччину й Велику Британію, було продано більше нових автомобілів, ніж минулого року, свідчать дані ACEA.

Реєстрації Volkswagen, Stellantis та Renault зросли у річному обчисленні на 6,5%, 4,6% і 10,6% відповідно, попри те, що реєстрація Stellantis з початку року знизилася на 4,7% порівняно з аналогічним періодом 2024 року.

Тим часом продажі Tesla впали на 48,5% порівняно з минулим роком, тоді як продажі BYD зросли на 206,8%, тепер займаючи 1,6% ринку порівняно з 0,5% у жовтні 2024 року. Загальний обсяг продажів автомобілів у ЄС зріс на 5,8%. Реєстрації акумуляторних електричних, гібридних і гібридних електромобілів, які підключаються до зовнішнього джерела живлення, зросли на 38,6%, 43,2% та 9,4% відповідно. Разом вони становлять близько 63,9% усіх реєстрацій у блоці, порівняно з 55,4% у жовтні 2024 року.

На всіх основних ринках спостерігалося падіння продажів бензинових і дизельних автомобілів.

Загальні продажі зросли на 7,8% у Німеччині, на 0,5% у Великій Британії, на 15,9% в Іспанії, на 2,9% у Франції й упали на 0,5% в Італії.

«Попри цей нещодавній позитивний імпульс, загальні обсяги залишаються значно нижчими за допандемічний рівень», — йдеться в повідомленні ACEA.

«Частка ринку акумуляторних електромобілів досягла 16,4% з початку року, проте вона все ще нижча за темпи, необхідні на цьому етапі переходу», — додали в компанії.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти