У жовтні продажі автомобілів у Китаї знизилися порівняно з аналогічним періодом минулого року, перервавши восьмимісячну серію зростання. Причиною стали ослаблені споживчі настрої на тлі скорочення податкових пільг і державних субсидій, повідомляє Reuters.
За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, опублікованими 10 листопада, продажі минулого місяця знизилися на 0,8% — до 2,27 млн одиниць. Для порівняння, у вересні зафіксовано зростання на 6,6%.
Темпи зростання продажів електромобілів і гібридів із підзарядкою також уповільнилися — до 7,3% у жовтні проти 15,5% у вересні.
З огляду на те, що податкові пільги на купівлю електромобілів і гібридів із підзарядкою до 30 тис. юанів ($4 211,71) будуть скорочені вдвічі з 2026 року, все більше автовиробників — зокрема Xiaomi, Nio й Li Auto — пропонують додаткові субсидії до 15 тис. юанів, щоб стимулювати доставляння замовлень 2026 року.
Тим часом державні субсидії, які цього року сприяли понад 12 млн обмінів автомобілів, поступово скорочуються. Схема споживчих субсидій завершується наприкінці року, і майже 20 провінцій і міст уже призупинили або посилили умови участі в ній. Це зменшило купівельну активність, зазначив генеральний секретар асоціації Цуй Дуншу.
Він також додав, що небажання молодих людей купувати автомобілі призводить до нестачі покупців, які купують авто вперше.
Слабкий попит загострює конкуренцію на найбільшому у світі автомобільному ринку. Місцевий лідер у сегменті електромобілів BYD продовжив спад продажів у жовтні, тоді як Geely й Leapmotor оновили рекорди, створивши конкуренцію BYD у бюджетному сегменті.
Однією з моделей, яка може конкурувати з найдешевшим електромобілем BYD Dolphin, є Aion UT Super EV. Автомобіль має запас ходу 500 км, технологію заміни акумуляторів CATL і конкурентну ціну — 49 900 юанів.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти