У початок

Проблеми з постачанням впливають на ціни на пальне на заході Німеччини

Ціни на паливо в Німеччині відрізняються, оскільки деякі регіони борються зі скороченням виробництва нафтопереробних заводів (НПЗ), пише Argus.

Постачання дистиляту у Кельні, на заході Німеччини, все ще обмежене. Основний постачальник Рейнського НПЗ Shell потужністю 340 тис. б/д у Кельні припинив спотові продажі мазуту й дизельного пального у середині вересня. Причиною падіння постачань стало позапланове відключення блоку, повідомили трейдери регіону.

Також постачальник обмежив спотові продажі бензину протягом місяця до початку минулого тижня. Постачання бензину на НПЗ у Рейні й сусідньому сховищі Флорсхайм зростають, але трейдери в регіоні купують бензин в інших місцях через високі місцеві ціни.

Технічні роботи на заводі у Годорфі НПЗ Рейнської області потужністю 187 тис. б/д ще більше обмежують подачу.

Минулого тижня НПЗ консорціуму Bayernoil потужністю 215 тис. б/д у Фобург-Нойштадті на півдні Німеччини зазнав падіння рівня виробництва. Джерела повідомили, що незаплановані роботи з технічного обслуговування на одній з установок призвели до скорочення виробництва палива для доріг, що змусило багатьох постачальників припинити точкові продажі дизельного пального й бензину.

НПЗ консорціуму Miro у Карлсруе потужністю 310 тис. б/д і НПЗ консорціуму PCK у Шведті потужністю 230 тис. б/д у східній Німеччині мають надлишок.

Трейдери повідомили, що залізничний завод поблизу Шведта обмежує транспортування продукції протягом кількох місяців. Це спричинило затримку поїздів у вересні, і постачальники на НПЗ знизили ціни, щоб стимулювати завантаження вантажівок і звільнити місце на складі.

Імпорт дизельного пального в північну Німеччину майже подвоївся у вересні порівняно з серпнем через невелике зростання внутрішнього попиту.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти