У вересні Prime Group повідомить компанії, з якими співпрацює на довгострокових умовах і які досі не вийшли з росії, про припинення роботи як з логістики, так і з постачання пального. Про це власник Prime Дмитро Льоушкін написав на своїй сторінці в мережі Facebook.
«Не можна купувати пікапи й амуніцію для фронту і одночасно перевозити вантажі й заправляти техніку компаній, які не вийшли з рашки і своїми податками там будують ракети, які по нас летять», – написав Льоушкін.
Попри те, що рішення насправді складне, адже «тут і люди, і рентабельність, і роки, і навіть десятиліття співпраці», у вересні, зазначив керівник Prime, буде повідомлено «всіх «причетних» про припинення роботи як з логістики, так і з постачання палива. І з 1 жовтня група компаній Прайм відмовиться від роботи і з «Пепсі», «Метро», «Нестле» й іншими».
У відповідь на питання enkorr, з ким ще Prime планує розривати співробітництво, власник компанії зазначив, що буде закрито рахунки у банках «Аваль» і OTP, припинено тривале співробітництво з компаніями FM-logistic, «Ашан», «Проктор-енд-Гембл» і багатьма іншими – наразі юристи групи вивчають усі тонкощі діючих контрактів.
«Ми 15 років співпрацювали з компанією FM-logistic, будемо цю співпрацю припиняти, доведеться розірвати контракт з «Ашаном» на вантажоперевезення, з «Торчин-продуктом», для якого ми також здійснюємо перевезення. Окрім того, зараз аналізуємо ситуацію щодо «Метро», з яким у нас 3-річний контракт, але юристи ще не надали чіткої інформації щодо всіх нюансів штрафних санкцій», – сказав Дмитро Льоушкін, уточнивши, що йдеться не тільки про припинення послуг з перевезення вантажів, а також і припинення заправки парку автомобілів цих компаній і надання їм послуг з паркінгу.
Зі слів Льоушкіна, співробітництво з низкою компаній, остаточний список яких ще узгоджується, припиниться не в одну мить, тому що потрібно дотриматись певних юридичних процедур.
«Треба розуміти, що у нас контракти довгострокові, багаторічні, і їх не можна в один день припинити. Тому ми у вересні їх поінформуємо і протягом місяця-двох закінчимо ці контракти. Скажімо, відкриття нових рахунків у банках – теж питання не одного дня, а мінімум тиждень займе, оформлення валютних контрактів – це ще тиждень. Щодо логістики – то тут від місяця до двох», – пояснив власник Prime.
«Я також чудово розумію, що від нашого такого демаршу ці компанії в принципі не постраждають, та ми до цього й не прагнемо, тому що розуміємо, що вони й робочі місця створюють, і податки платять в Україні, тобто, вони теж роблять внесок у нашу економіку, – але ми просто хочемо, щоб наша совість була чистою, витримати якусь моральну позицію, навіть йдучи на якусь шкоду для себе», – підсумував він.
Довідка enkorr
Групу Prime було засновано 2006 р. як вантажоперевізника. 2015 року було створено однойменну мережу АЗС. До початку повномасштабного вторгнення росії на територію України мережа нараховувала понад 40 станцій, які працювали у 18-ти областях України.
Окрім того, компанія має парк власних бензовозів і надає послуги перевезень світлих нафтопродуктів.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти