У першому кварталі цього року паливний термінал у Дебогуже, що належить PERN, отримав майже вдвічі більше пального, ніж за аналогічний період торік, а «Нафтопорт» із групи PERN покращив результат минулого року майже на 60%, повідомляє польський Центр інформації про енергетичний ринок.
Повідомляючи про результати перевантаження на терміналах, що приймають паливо й сиру нафту, імпортовані в Польщу морем, PERN підкреслив, що «архітектура постачань» у Польщу як сировини, так і готової продукції «радикально змінилася» після агресії росії проти України 24 лютого 2022 року. У компанії зазначили, що «для приморських терміналів PERN Group це означає роботу на найвищій швидкості».
У першому кварталі 2023 року паливний термінал PERN у Дебогуже отримав майже вдвічі більше палива, ніж за відповідний період 2022 року. Ще кращі результати зафіксував «Нафтопорт» із групи PERN, який за цей час перевантажив 8,7 млн тонн сирої нафти й палива, покращивши результат майже на 60% порівняно з минулим роком.
У компанії заявили, що паливна база в Дебогоже прийняла «аж 24 танкери в першому кварталі цього року, що також означає збільшення на 50% порівняно з тим же періодом 2022 року». Згідно з оприлюдненими даними, аналогічна статистика щодо перевезень залізницею палива, отриманого з моря, у глиб країни. Тому PERN інтенсивно розвиває свою складську базу в Дебогоже й інвестує в залізниці. Також було оголошено, що два резервуари обсягом 32 тис. м3 кожен буде введено в експлуатацію пізніше цього року, крім того, планується ще три резервуари ємністю 50 тис. м3 кожен.
Посилаючись на результати «Нафтопорту», який займається в основному перевалкою сирої нафти, PERN підрахував, що в першому кварталі цього року він отримав і вивантажив туди на 30% більше танкерів з нафтою, ніж за відповідний період 2022 року. Таким чином, «Нафтопорт» обслужив 110 суден.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти