У початок

Подовження торговельних маршрутів нафтою призводить до більшого забруднення — Anadolu Agency

Маршрути торгівлі нафтою зараз принаймні в п’ять разів довші, ніж вони були до повномасштабної російсько-української війни, що підвищує перспективу збільшення викидів від довших судноплавних маршрутів, пише Anadolu Agency.

У той час як Європа відійшла від російських постачальників до постачальників із Західної Африки, Латинської Америки й США, росія перемістила 90% свого експорту сирої нафти, який спочатку призначався на європейські ринки, до Індії й Китаю.

До широкої війни рейс російського нафтового судна з балтійських портів в усть-лузі й приморську до європейських портів у Нідерландах, Франції й Бельгії займав п'ять-шість днів, оскільки Європа була основним пунктом експорту нафти з росії.

Однак після того, як у грудні 2022 року набули чинності європейські санкції на постачання російської нафти, її експорт до портів північно-західної Європи припинився.

«Це означає, що Європі, яку раніше забезпечувала росія, потрібно було знайти нафту в іншому місці, а це в основному поєднання Західної Африки, Латинської Америки й США. Усі ці (пункти призначення) є набагато довшими вантажними маршрутами, ніж від російського Балтійського моря до північно-західної Європи», — сказав Anadolu Віктор Катона, провідний аналітик сировинної компанії Kpler.

«Це була п’яти- або шестиденна подорож, але сьогодні середня подорож із Західної Африки чи Латинської Америки до Європи становить приблизно 25 днів, що в п’ять разів довше, ніж було раніше», — додав він.

Експорт сирої нафти з Бразилії в Європу зріс із 236 959 барелів на день (б/д) у лютому 2022 року до 325 116 б/д у березні 2023 року, що є найвищим показником серед країн Латинської Америки. Згідно з даними Kpler, бразильський експорт досяг рекордного рівня в 491 тис. б/д у лютому цього року, більш ніж подвоївши обсяг за рік.

Середня подорож із Бразилії до Європи займає від 20 до 30 днів, залежно від пункту призначення в Європі. Іспанія й Португалія є найближчими сусідами, а Німеччина і Нідерланди – найдальшими.

Нідерланди тримають один із головних нафтових центрів у Роттердамі, а Італія, Португалія, Німеччина й Франція — країни призначення для післявоєнних латиноамериканських обсягів сирої нафти в Європі.

Більше постачань сирої нафти із західноафриканських країн здійснюють довший рейс до Європи приблизно на 25 днів, заповнюючи порожнечу, яка утворилась через відсутність російської нафти.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти