Grupa Orlen розпочала процес ребрендингу й інтеграції автозаправних станцій Lotos у свою мережу АЗС. Унаслідок злиття обох компаній Orlen у Польщі розшириться до більш ніж 1 900 станцій і майже до 1 300 об'єктів на зарубіжних ринках. Під брендом Orlen уже працює 7 модернізованих АЗС, зокрема у Рибнику, Конині й Туреку, повідомляє superstation.pro.
«Завдяки злиттю з Grupa Lotos ми не лише приєднуємося до найбільших мереж Угорщини й Словаччини, а й зміцнюємо свої позиції на польському ринку. Відповідно до стратегії на 2030 рік ми хочемо створити найсучаснішу мережу з 3 500 АЗС у регіоні й значно розширити непаливні продажі. Близько 100 станцій Lotos, які ми включимо в нашу мережу до січня наступного року, буде приведено у відповідність з нашими найвищими стандартами, щоб повністю виправдати очікування клієнтів», – каже Даніель Обайтек, голова правління PKN Orlen.
На приєднаних до мережі станціях уже з'явилася візуалізація Orlen, запущено ІТ-системи, що дають змогу здійснювати платежі, автокартки й програму Vitay. Пропозиція непаливних продажів у результаті включатиме асортимент, характерний для станцій Orlen із форматом живлення Stop.Cafe.
Придбанням автозаправних станцій Grupa Orlen зміцнює конкурентні позиції компанії у Центральній і Східній Європі. У рамках заходів, пов'язаних зі злиттям з Grupą Lotos, Grupa Orlen придбає у MOL 144 АЗС в Угорщині й 41 АЗС у Словаччині, які доповнять існуючу мережу АЗС концерну. Зрештою всі станції, передані MOL, буде перейменовано, й вони продовжать працювати під брендом Orlen.
До 2030 року Grupa Orlen буде представлено роздрібною пропозицією не менше ніж на 6 ринках Центральної й Східної Європи з 3 500 станціями під брендом Orlen, а частка закордонних станцій у всій торговій мережі збільшиться з 37-ми до 45%.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти