Зменшення завантажень російських дизельних і газойльних вантажів може скоротити світові пропозиції на шкоду Європі, оскільки на цьому континенті незабаром розпочнеться осінній сезон ремонту нафтопереробних заводів (НПЗ), повідомляє Argus.
Здається, пропозиція російського експорту падає, оскільки внутрішній попит зростає. кремль намагається придушити експорт продукції, призначеної для внутрішнього ринку, і вважає цю практику частково відповідальною за дефіцит і підвищення оптових цін. Крім того, в росії починається ремонтний сезон нафтопереробки.
За даними Vortexa, щоденні російські дизельні вантажі впали до 135,2 тис. т/добу в період з 1 по 11 вересня зі 139,3 тис. т/д минулого місяця й 148,2 тис. т/д у липні. Вересневі денні показники вказують на те, що російський експорт досяг п’ятимісячного мінімуму, і учасники ринку заявили, що експорт дизельного пального із низьким вмістом сірки з головного балтійського порту країни – «приморська» – може впасти на третину, до 1,1 млн т, у вересні.
Це може посилити обмеження постачань у Європу, навіть незважаючи на те, що ЄС і Великобританія заборонили імпорт російського дизпального в лютому. Це може бути чинником, що сприяє нещодавньому зростанню ф’ючерсів на газойль Ice з низьким вмістом сірки в північно-західній Європі, який з 1 по 11 вересня піднявся на $95,25/т і 11 вересня встановився на рівні $1011,75/т.
Туреччина з Бразилією були двома найбільшими одержувачами російського ДП і газойлю від набуття чинності європейською забороною, на них припадало 44% усього російського експорту. Це дозволило як прямо, так і опосередковано збільшити потік у Європу.
Надходження російського продукту в Туреччину дозволило нафтопереробникам цієї країни продавати своє ДП в Європу, використовуючи більш дешевий російський імпорт для внутрішніх споживачів. Але трейдер у регіоні сказав, що турецькі НПЗ зараз скорочують експорт, оскільки надходить менше російського дизпального.
Бразилія може розраховувати на постачання з США, якщо російські трансатлантичні постачання заваляться. У березні-серпні Бразилія отримала 15,7 тис. т/добу російського ДП і газойлю, що становить близько половини її імпорту ДП на той час. Бразильський поворот до США з’їсть суму, доступну для трансатлантичного руху до Європи, в той час, коли пропозиція в США сама по собі обмежена.
На цю мить надходження в Європу дизельного палива зі сходу Суеца, здається, зменшує будь-яку прогалину в постачанні. Вантажі, що прибули з Саудівської Аравії й Індії в ЄС і Великобританію, становили близько 780 тис. тонн у період із 1 по 11 вересня, що ненабагато відстає від приблизно 990 тис. тонн за весь серпень. Поточні рівні імпорту, які є високими на щоденній основі, можуть зменшити занепокоєння через низькі надходження в кінці літа.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти