Європейські ринки дизельного пального попереджають про скорочення пропозиції, тоді як ринки сирої нафти слабшають після майже двох тижнів перебоїв на французьких нафтопереробних заводах через страйки. Про це з посиланням на операторів ринку пише Reuters.
«Промислові протести, які є частиною загальнонаціонального руху проти запланованих змін пенсійної системи, призвели до скорочення виробництва на нафтопереробних заводах у Нормандії й Фейзіні, а постачання з нафтопереробних заводів Донж і Ла Мед також було заблоковано», — пише агентство.
Останніми днями перебої призвели до зростаючого занепокоєння тим, що постачання палива у Франції й регіоні, зокрема дизельного, може скоротитися найближчими тижнями.
На знак цих занепокоєнь спред між терміновими контрактами на дизельне пальне з низьким вмістом сірки ICE на другий місяць зріс у понеділок до премії, відомої як беквордація, у $35,25 за барель, що є найвищим показником з листопада 2022 року.
Прибуток від переробки сирої нафти на дизельне пальне підскочив майже на 40% за останній місяць.
Це послідувало за тижнями зростання запасів у північно-західній Європі, оскільки трейдери поспішили заповнити резервуари для зберігання напередодні заборони ЄС на імпорт російського палива 5 лютого.
«Ринок дизельного пального перевернувся з відчуття довгого і важкого на короткий і дуже відсталий», — сказав один трейдер.
Згідно з попередніми даними аналітичної групи Kpler, імпорт ДП й газойлю у Францію цього місяця впав до 173 тис. барелів на день (б/д), що на 50% менше порівняно з лютим і березнем 2022 року.
Через відсутність російського дизельного пального в останні місяці Європа різко збільшила імпорт з Азії, Близького Сходу й США.
Очікується, що постачання дизпального в регіоні значно скоротиться до квітня, повідомили три торгові джерела.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти