У початок

Індія в липні стане найбільшим постачальником авіпального у Європу

Експорт авіаційного турбінного палива (ATF) з Індії може досягти історичного місячного максимуму в червні, і країна, ймовірно, стане найбільшим джерелом авіаційного палива для Європи в липні, який також знаменує пік літнього туристичного сезону на континенті, згідно з аналізом даних аналітичної й розвідувальної компанії Kpler.

Обсяги експорту ATF з Індії в червні досягли в середньому рекордного рівня в 208 433 барелів на день (б/д). Згідно з даними Kpler, попередній пік у 206 871 б/д був у червні 2018 року. Більше половини обсягів ATF, відправлених з Індії цього місяця, спрямовуються у Європу, куди вони, ймовірно, прибудуть у липні, оскільки рейс зазвичай триває близько місяця.

Згідно з оцінками Kpler, європейський імпорт ATF у липні, ймовірно, становитиме близько 435 482 б/д, з яких 131 136 б/д, або понад 30%, ймовірно, буде з Індії. Індійські нафтопереробники, зокрема орієнтовані на експорт гравці приватного сектора Reliance Industries і Nayara Energy, стали основними постачальниками продуктів переробки нафти в Європу, оскільки континент уникає російської сирої нафти й нафтового палива через розв'язану росією повномасштабну війну в Україні. Цікаво, що це відбувається разом із тим, що індійські нафтопереробники розкуповують російську сиру нафту за зниженими цінами, що призводить до думки, що продукти, отримані з російських барелів, можуть досягати європейських берегів через Індію.

Дані Kpler показують, що Індія мала найбільшу частку імпорту авіаційного палива в Європу також у квітні й травні, але обсяги значно скоротилися в червні, коли імпорт з Кувейту зареєстрував здорове зростання.

Липень припадає на середину європейського літнього туристичного сезону, який триває з червня по серпень. У цей період зазвичай спостерігається високий попит на подорожі на континенті, тож споживання авіаційного палива там також зростає. Дані щодо імпорту авіаційного палива в Європу за останні кілька місяців показують, що основними джерелами авіаційного палива на континенті є Кувейт, Індія, Південна Корея, Об’єднані Арабські Емірати й Саудівська Аравія.

Зі слів провідного аналітика Kpler Crude Віктора Катони, стрибок експорту авіаційного палива в Індію є своєчасним з погляду індійських нафтопереробників. «Це (високі обсяги експорту ATF) дуже зручно для індійських нафтопереробників, оскільки сезон дощів історично перешкоджав внутрішньому індійському попиту на пальне. Таким чином, наявність великої кількості експортних збутів допомагає підтримувати високі темпи роботи нафтопереробних заводів», — сказав Катона.

Попит на пальне та інші нафтопродукти зменшується під час мусонів в Індії через зниження попиту на транспортне паливо і нафтопродукти, які використовуються в деяких галузях, де робота сповільнюється через дощі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти