Зі слів трейдерів і за даними LSEG, у травні Індія з Китаєм були основними напрямками експорту російського морського мазуту й вакуумного газойлю (VGO).
російський морський експорт мазуту й VGO минулого місяця зріс на 12% порівняно з квітнем — приблизно до 4 млн метричних тонн, чому сприяло завершення сезонного технічного обслуговування.
Повне ембарго Європейського Союзу на російські нафтопродукти набуло чинності в лютому 2023 року, і основну частину російського мазуту й ВГО було переспрямовано в інші регіони, переважно в Азію.
У травні прямі постачання мазуту й VGO з російських портів в Індію зросли до 0,7 млн тонн з 0,6 млн тонн попереднього місяця.
За підрахунками Reuters і даними LSEG, російські завантаження мазуту в Китай зросли минулого місяця приблизно до 520 тис. тонн із 450 тис. тонн у квітні.
Зі слів трейдерів, Китай з Індією імпортують прямогонний мазут і VGO для перероблення, частково замінюючи більш дорогі барелі марки Urals.
Постачання брудних нафтопродуктів у Саудівську Аравію з російських портів у травні зросли вдвічі порівняно з попереднім місяцем — до 430 тис. тонн. Трейдери купують мазут для виробництва електроенергії в спекотний літній сезон, кажуть джерела на ринку.
За даними LSEG, російські завантаження мазуту на термінал Айн Сухна в Єгипті впали минулого місяця до 200 тис. тонн із майже 500 тис. тонн у квітні.
Завантаження VGO й мазуту з росії до Малайзії зросли до 320 тис. тонн зі 190 тис. тонн у квітні, тоді як брудні нафтопродукти до Фуджейри впали до 90 тис. тонн із 60 тис. тонн.
Близько 450 тис. тонн VGO і мазуту, завантажених у російських портах у травні, відправилися для навантаження з судна на судно поблизу Греції й Мальти. Більшість цих вантажів потрапляє в Азію, повідомили джерела на ринку.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти