У початок

MSC і DB Schenker використовуватимуть біопаливо в морському транспорті

Німецький логістичний оператор DB Schenker підписав угоду зі швейцарською судноплавною компанією MSC про закупівлю й використання біопалива в морському транспорті, повідомляє польський Центр інформації про енергетичні ринки.

За змістом угоди, 2023 року не менше 30 тис. TEU транспортуватимуть через океани без викидів CO2.

DB Schenker розвиває екологічно нейтральні морські вантажні послуги. За контрактом, укладеним з MSC, лідером морських контейнерних перевезень, 12 тис. тонн біопалива буде змішано зі звичайним паливом для забезпечення енергією контейнеровозів. Кораблі будуть використовуватися для перевезення генеральних вантажів (LCL), повних контейнерних вантажів (FCL) і вантажів з контрольованою температурою (рефрижераторні контейнери).

Придбаної кількості біопалива достатньо, щоб заощадити додатково 35 тис. тонн CO2 еквіваленту в усьому ланцюжку постачання. Це дозволить транспортувати приблизно 30 тис. контейнери (TEU) з чистими нульовими викидами CO2, залежно від того, як використовується транспортне паливо.

Контракт між DB Schenker і MSC стосується закупівлі біопалива другого покоління, отриманого з використаної кулінарної олії, замість традиційного суднового палива на основі викопного палива.

12 тис. тонн біопалива буде змішано в кількості 20-30%, що після змішування з традиційним паливом дасть близько 50 тис. тонн біопалива для використання на контейнеровозах MSC.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти