У початок

Імпорт ДП у Сінгапур досяг багаторічного максимуму в лютому

З даними двох суднотрекерів і торговельних джерел, Сінгапур збирається імпортувати багаторічні обсяги дизельного пального в лютому, оскільки продавці доправляли вантажі до ключового нафтосховища Азії на тлі прохолодного попиту в інших місцях.

Згідно з даними Kpler, LSEG і торгових джерел Reuters, лютневі надходження дизельного пального в місто-державу перевищать 6,7 млн барелів. Цей рівень є дворічним максимумом, показали дані LSEG.

Тим часом відтік дизельного пального із Сінгапуру прямував до річного мінімуму – близько 3,9 млн барелів, за даними Kpler.

У результаті березневі диференціації спотового ринку, зокрема угоди у торговому вікні та тендери з продажу нафтопереробників, минулого тижня потрапили на територію дисконтування.

Великі постачання в Азії, ймовірно, спричинять тиск на сінгапурські ціни без борту (FOB) і розширять розкид арбітражних цін між сходом і заходом, дозволяючи деяким продавцям почати орієнтувати свої вантажі на захід у найближчій перспективі, повідомили численні торгові джерела.

Розкид арбітражних цін зі сходу на захід, який зазвичай представлений обміном ф’ючерсів на свопи (EFS), із кінця січня, за даними LSEG, мав більші знижки, причому в другій половині лютого більше барелів індійського походження спрямовували до Європи.

«Надходження до Сінгапуру в лютому справді високі», — сказав старший аналітик LSEG Oil Research Чарльз Онг. Він пояснив це більшими обсягами з Південної Кореї та Тайваню.

За його словами, вантажі з Південної Кореї «мають обмежені місця, куди можна відправитися», враховуючи, що попит з боку ключового покупця – Австралії – можливо, був частково покритий вантажами індійського походження, які вивантажуються там цього місяця на максимумі за три місяці.

Повільний попит із таких регіональних напрямків, як В’єтнам і Філіппіни, також змусив продавців відправляти вантажі до Сінгапуру, повідомили два торговельні джерела, незважаючи на нинішню відсталу структуру ринку, де вигідніше продавати вантажі із завантаженням у передній місяць.

Згідно з даними LSEG і Kpler, лютневий імпорт дизельного пального до В’єтнаму та на Філіппіни був найнижчим за три місяці.

Дистриб’ютори та нафтопереробники В’єтнаму зіткнулися з великими запасами цього місяця через повільне відвантаження на місячний Новий рік, повідомили два тамтешні імпортери, причому приватний нафтопереробник Nghi Son Refining і Petrochemical продають спотове дизельне паливо вперше з кінця 2023 року.

Ключовими фрахтувальниками поставок до Сінгапуру були Shell, Aramco Trading Singapore, Trafigura та Vitol, показали дані LSEG та джерела, що займається судновим брокерством, причому два торговельні джерела додали, що збільшення закупівель у Shell могло бути пов’язане з меншим місцевим вивозом, оскільки він передає свій сінгапурський нафтопереробний завод спільному підприємству на чолі з Чандрою Асрі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти