Морські постачання сирої нафти з росії знизилися з семимісячного максимуму, але залишилися вищими за 52-тижневе середнє значення, оскільки потоки зменшилися після періоду, коли шторми й ремонтні роботи спричинили нестабільність морського експорту країни. Про це повідомляє Bloomberg.
Зменшення постачань спричинило падіння тижневого потоку приблизно на 290 тис. барелів на день (б/д) протягом тижня, який закінчився 11 лютого. Це поставило експорт на 200 тис. б/д вище від рівня, який москва обіцяла своїм партнерам по ОПЕК+ на перший квартал щотижня. Незважаючи на падіння тижневого показника, менш мінливе чотиритижневе середнє значення зросло приблизно на 30 тис. б/д, що дуже близько до мети.
Поки що посилення тиску з боку Міністерства фінансів США на судна, що транспортують російську нафту, схоже, вражає власні судна країни й тіньовий флот застарілих танкерів, на який покладається москва, але, схоже, воно не скорочує завантаження вантажів. З початку жовтня США наклали санкції на 50 дружніх до росії танкерів, і приблизно половина з них, схоже, зазнали принаймні певного рівня збоїв.
росія заявила, що скоротить експорт нафти на 500 тис. б/д нижче від середнього рівня за травень-червень протягом першого кварталу після того, як кілька інших членів групи ОПЕК+ погодилися додатково обмежити видобуток. російське скорочення буде розподілено між постачаннями сирої нафти, які буде скорочено на 300 тис. б/д, і нафтопродуктами.
Більшість російських сирих вантажів продовжують проходити через південну частину Червоного моря, незважаючи на напади на торговельні судна повстанців-хуситів, що базуються в Ємені. Хусити запевнили росію й Китай, що угруповання «готове забезпечити безпечний прохід для їхніх кораблів у Червоному морі». Однак танкер Aframax La Pride, що перевозив вантаж Urals з Балтики в Китай, 7 лютого зробив розворот біля протоки Баб-ель-Мандеб і залишається простоювати в Червоному морі.
росія все ще бореться з продажем своєї сирої нафти «сокол» до Індії, свого основного ринку для цього сорту. Двадцять два вантажі загальною масою близько 15,5 млн барелів перебувають на танкерах, які, здається, нікуди не прямують, зокрема чотири 700 000-барельних вантажів, які очікують передачі від човникових танкерів, які тягнуть їх з острова Сахалін. Три кораблі попрямували назад до Індії, хоча до понеділка лише одне вивантажило свій вантаж, тоді як чотири вирушили до Китаю.
Валова вартість російського експорту сирої нафти знизилася до $1,67 млрд за сім днів до 11 лютого з переглянутого значення в $1,85 млрд минулого тижня. У той же час середній дохід за чотири тижні зріс на $38 млн – до $1,55 млрд на тиждень.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти