У початок

Мережа «Укрнафти» охоплює 7-8% паливного ритейлу

Станом на 2024 рік мережа автозаправних комплектів UKRNAFTA разом з заправками Glusco, що перебувають у державному управлінні, досягла частки ринку в 7-8%. Про це в інтерв'ю виданню Delo.ua розказав комерційний директор ПАТ «Укрнафта» Сергій Федоренко.

«У нас унікальна ситуація. За 2023 рік і першу половину 2024 року ми збільшували проливи на АЗС в умовах ринку, що падає. Ми виросли в паливному ритейлі. Якщо 2022 року мережа закривала 2,5-3% від ринку, то 2023-го частка виросла до 4,8-5%, а зараз частка ринку мережі «Укрнафти» становить 6,8-7%. А разом із заправками Glusco ми закриваємо 7-8% від ринку паливного ритейлу, — зазначив Сергій Федоренко. — Це зараз, у принципі, відповідає нашій кількості заправок. Раніше середній пролив на наших АЗС був нижчим за середній по ринку».

Зі слів топменеджера, з 2016 до 2021 року мережа постійно зменшувала добові проливи на АЗС, але зараз активно зростає.

«Ми вже відштовхнулися від дна й хочемо цього року або наступного вийти на середній річний показник реалізації пального 2016 року», — підкреслив Федоренко.

Нагадаємо, мережа Ukrnafta зараз налічує 545 заправок: 460 власних і 85 в управлінні.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти