Управління енергетичної інформації США повідомило, що маржа нафтопереробників у США на бензин і дизельне пальне залишиться відносно незмінною наступного року, сигналізуючи про полегшення для виробників палива, які побачили різке падіння прибутку з 2022 року через уповільнення зростання попиту.
Нафтопереробники по всьому світу отримали рекордні прибутки у 2021 і 2022 роках завдяки постпандемічному сплеску попиту на подорожі й відновленню економічної активності. Однак потім рентабельність різко впала, оскільки по всьому світу відкривалися гігантські нові заводи, а зростання попиту сповільнилося, частково через спроби відмовитися від викопного палива.
Заплановане закриття двох американських нафтопереробних заводів (НПЗ) наступного року – Х’юстонського НПЗ LyondellBasell Industries потужністю 263 776 барелів на добу (б/д) й НПЗ Phillips 66 потужністю 139 тис. б/д у Лос-Анджелесі – допоможе зупинити падіння рентабельності на заводах, які залишилися, повідомляє EIA у листопадовому короткому звіті.
Закриття скоротять нафтопереробні потужності США до 17,94 млн б/д до кінця наступного року, найнижчого показника з червня 2022 року, згідно з даними EIA. За останні два роки потужність зросла.
Високий попит на бензин і дизельне пальне у Сполучених Штатах також допоможе покращити маржу нафтопереробників наступного року, повідомляє агентство.
Спред 3-2-1, галузевий показник, який використовується для оцінки маржі нафтопереробників як на бензин, так і на дизельне пальне, разом узяті, впав приблизно до $17 за барель станом на середу проти $60 за барель у червні 2022 року — найвищого показника у записах LSEG, починаючи з 2002 року.
EIA у середу підвищила свій прогноз щодо цьогорічного споживання бензину в США до 8,94 млн б/д, як і минулого року, порівняно з попередньою версією, зазначивши, що попит цього року впаде до 8,91 млн б/д.
Агентство також підвищило цьогорічні прогнози попиту на дистилятний мазут, який включає дизельне пальне й мазут, і на авіаційне паливо.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти