У початок

Маркетинг: Chipo відновлює програму лояльності

Компанія «Поділлянафтозбут» (Вінниця), що працює на ринку під брендом Chipo, 18 серпня перезапустила програму лояльності з оновленими умовами для своїх клієнтів, повідомила enkorr прес-служба мережі.

Зазначається, що програма залишилась бонусною, але, серед іншого, для більшої зручності клієнта було спрощено калькуляцію балів і знижок.

«Таким чином користувачі зможуть краще керувати своїм рахунком і максимізувати свої вигоди від заправок у мережі», — зазначили в компанії.

Як повідомили у мережі, картки програми лояльності Chipo залишаються дійсними і дають право на отримання миттєвих знижок від 0,5 грн до 1,2 грн/літр на бензини й ДП і від 0,3 до 0,8 грн на автогаз, залежно від обсягів заправок.

«Також компанія рада повідомити і про поновлення міжемітентського проєкту − з мережею АЗК ОККО, відповідно до якого АЗС Chipo знову приймають паливні картки ОККО. Згідно з умовами клієнт ОККО має змогу заправлятись за своєю карткою на партнерських АЗС за цінами мережі Chipo», — йдеться у повідомлені.  

Крім того, компанією поновлено міжемітентську угоду за онлайн-картками ТМ «Монобренд». А з 19 серпня стартує співпраця з дисконтним «Клубом 365», який представлено мобільним додатком. 

Як повідомляв enkorr, мережа АЗС Chipo упродовж липня відновила роботу трьох АЗС, розташованих у Києві й Київській області.

Довідка enkorr

Мережа АЗС Chipo розпочала роботу 2015 року. На цю мить компанія налічує 60 автозаправних комплексів у 9-ти областях України. До складу мережі входять автозаправні станції, які розташовані у Київській, Вінницькій, Львівській, Івано-Франківській, Хмельницькій, Черкаській, Волинській, Кіровоградській і Закарпатській областях.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти