У початок

Котирування дизельного пального зменшилися, але це тимчасово

Ціни на дизельне пальне у Європі продовжують знижуватися, але ситуація на українському ринку залишається доволі складною. Про це enkorr повідомили гравці ринку.

Зокрема трейдери, що реалізують продукт у чорноморських портах, відзначають зменшення кількості суднових відвантажень в Україну. Наприкінці жовтня припинилися постачання індійського ресурсу, який мав стійкий попит серед українських покупців. Минулого тижня до українських портів прямувало два судна, що везуть приблизно 10 тис. тонн дизпального, але станом на п’ятницю жодне з них ще не почало розвантаження. Також до Ізмаїлу йде корабель із 4,6 тис. тонн продукту, який було завантажено у Греції, його прибуття очікується орієнтовно 15 листопада. У румунських і болгарських портах також поменшало дизпального, зазначають учасники ринку.

Минулого тижня ціни на болгарських терміналах стрімко знижувались. Повернення до роботи частини французьких НПЗ після завершення страйків сприяло зменшенню котирувань у північно-західній Європі й Середземному морі. На болгарських терміналах автомобільні партії дизпалива здешевшали до $1 160-1 205/т на умовах EXW.

На польському напрямку також спостерігалося зменшення цін за укладеними угодами. З прикордонних баз автомобільні партії ДП наприкінці тижня продавали за $1 220-1 260/т. Зі слів українських імпортерів, на півночі продукту достатньо, проте є невеличкі затримки у постачанні залізничним транспортом з Польщі. Автомобільні партії продукту з латвійських терміналів протягом тижня здешевшали до $1 230-1 250/т.

Великі постачальники ресурсу прогнозують, що ситуація на ринку дизпального буде погіршуватись. Готуючись до введення ембарго на російські енергоносії, у Європі почали формувати запаси нафтопродуктів. Високий попит сприятиме здорожчанню дизельного пального. Тому зниження цін, що спостерігалося минулого тижня, було тимчасовим.

Зі слів українських трейдерів, контрактування на грудень відбувається у нормальному режимі, тоді як на січень закордонні постачальники поки що не поспішають підтверджувати обсяги. «За останні два тижні риторика продавців змінилася від «усе прекрасно» до «ми не розуміємо, що буде з продуктом», — каже голова однієї з українських мереж АЗК.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти