У початок

Китайські виробники EV бачать падіння продажів у ЄС після підвищення тарифів

Китайські виробники електромобілів втрачають позиції в Європі третій місяць поспіль, що свідчить про те, що підвищення імпортних мит негативно впливає на продажі, пише Bloomberg.

Згідно з даними Dataforce, китайські бренди зайняли 8,5% постачань електромобілів у європейському регіоні у вересні, порівняно з 9,6% торік.

За даними Jato Dynamics, які також відстежують автомобільний ринок, продажі компанії SAIC Motor Corp. упали на 42%.

Зниження тривало з липня, коли на електромобілі, вироблені в Китаї, було введено тимчасові мита ЄС, які підвищили імпортні збори до 45%. Після місяців перемовин не вдалося вирішити торговельну суперечку, нові тарифи набули чинності цього тижня.

Представники ЄС прямують до Пекіна в останній відчайдушній спробі знайти рішення, повідомляє Bloomberg News.

Найбільшим програшем на сьогодні є MG, колишня британська фірмова табличка, яка тепер є частиною китайської державної SAIC. До них застосували найвищі тарифи ЄС з індивідуальною надбавкою обсягом 35% до чинних 10% імпортного мита.

Колись беззаперечний лідер серед китайських брендів у Європі, тепер йому кидає виклик BYD, потужний новачок у регіоні, який робить серйозну заявку на встановлення плацдарму.

Попри напруженість у торгівлі, найбільший у Китаї виробник електромобілів і гібридних електромобілів просунувся вперед, найнявши місцевих керівників і плануючи заводи в регіоні. За даними Jato, кількість європейських реєстрацій BYD у вересні зросла на 162% порівняно з роком раніше, до 4 376 автомобілів.

Усі електромобілі, вироблені в Китаї, підлягають новим тарифам, зокрема виготовлені західними брендами. Великі європейські автовиробники виступали проти їх запровадження, й Німеччина була однією з п’яти країн, які проголосували проти мит на початку цього місяця.

Хоча Китай погрожував вжити заходів у відповідь, його Міністерство торгівлі висловило надію на прийнятне рішення. Якщо ні, контрзаходи можуть початися вже у листопаді. Результати виборів у США також можуть сформувати подальші дебати щодо протекціонізму.

Згідно з даними Європейської асоціації виробників автомобілів, у вересні продажі акумуляторних електромобілів усіх виробників у Європі зросли на 14%. Це зробило сегмент електромобілів відносно яскравою плямою на автомобільному ринку, який інакше падає.

Постачання зросли на 24% у Великій Британії, оскільки виробники автомобілів зробили значну знижку на електромобілі, щоб відповідати встановленим урядом вимогам про продаж автомобілів з нульовим рівнем викидів. У Німеччині, де уряд обговорює потенціал нових стимулів, продажі електромобілів зросли на 8,7%.

Згідно з Jato, моделі Y і Model 3 Tesla Inc. були найбільш продаваними електромобілями в регіоні у вересні. Skoda Enyaq посів третє місце, а EX30 Volvo Car AB опинився на четвертому. Шведський бренд належить Zhejiang Geely Holding Group і виробляє EX30 у Китаї.

Ні Jato, ні Dataforce не зараховують Volvo до китайських брендів. Polestar, шведський виробник електромобілів, який частково належить засновнику Geely Лі Шуфу, включений до ринкових розрахунків Dataforce.

Цифри Dataforce охоплюють усі країни ЄС і ЄАВТ, а також Великобританію. Для вересня Словаччина була виключена, оскільки вона не опублікувала місячних даних на момент збирання цифр.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти