У початок

Китайські електромобілі захопили найбільшу частку ринку в Європі за дев'ять місяців

Китайські автовиробники захопили найбільшу частку європейського ринку електромобілів за дев'ять місяців, повернувши позиції, втрачені після того, як Європейський Союз запровадив мита минулого року. Про це повідомляє Bloomberg.

Виробники на чолі з BYD Co. Захопили у квітні 8,9% ринку електромобілів регіону. Це – найбільший показник із липня, згідно з даними дослідницької компанії Dataforce. Китайські гібридні авто й моделі з двигунами внутрішнього згоряння також набрали обертів.

Останні дані підкреслюють потужний, але мінливий виклик, який китайські виробники створюють для європейських конкурентів. Хоча мита ЄС, що набули чинності у листопаді, спочатку зупинили зростання китайських електромобілів, останні два місяці демонструють новий імпульс. BYD, MG та інші також збільшили продажі моделей з більш традиційним живленням, що посилило тиск.

«Китайські бренди успішно адаптувалися до нових ринкових умов», — сказав Джуліан Літцінгер, аналітик Dataforce. Значне зростання продажів китайських гібридів «підвищує їхні показники в Європі загалом».

За даними Dataforce, минулого місяця на китайські бренди припадало 7,6% продажів гібридних автомобілів у Європі, що більше, ніж показник, зафіксований роком раніше (менше як 1%).

BYD продовжує стрімке зростання продажів електромобілів, випереджаючи Tesla Inc. у Європі, навіть попри те, що додає більше гібридів до своєї лінійки. У Китаї виробник оголосив про значне зниження цін на цілих 34%, що посилило і без того жорстку конкуренцію там. Водночас справи у компанії Ілона Маска йдуть кепсько — продажі Tesla в Європі впали на 49% у квітні порівняно з минулим роком.

У квітні в Європі компанія BYD також продала більш ніж удвічі більше електромобілів, ніж MG, згідно з даними автомобільного консалтингового агентства Jato Dynamics. MG рішуче переорієнтувала свої зусилля на ринок гібридів, сказав Феліпе Муньос, аналітик Jato.

Колишній британський бренд спортивних автомобілів, що входить до складу SAIC Motor Corp., роками був лідером серед продавців електромобілів у Китаї і Європі. Його державна материнська компанія постраждала від мит ЄС на електромобілі, які зараз перевищують 45%.

Нині виробник використовує зростаючий попит на гібриди в Європі, сказав Муньос, виділивши дві популярні моделі: кросовер ZS і субкомпактний MG3. Продажі електромобілів впали навіть у Великій Британії й Норвегії, де мита ЄС не застосовуються.

«Зараз увагу зосереджено не лише на електромобілях, а й на інших силових агрегатах», – додав він.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти