Китай видав 19 млн тонн експортних квот на рафіноване паливо, включаючи бензин, дизпальне й авіаційне пальне, у рамках першої партії таких квот на 2026 рік. Про це повідомили три джерела у торговельній сфері, знайомі з питанням.
Як пише Reuters, з їхніх слів, другий за величиною споживач нафти у світі також видав 8 млн тонн експортних квот на суднове паливо з низьким вмістом сірки (СВГ) у цій партії.
Обсяги для обох категорій залишилися стабільними порівняно з попереднім роком.
Китай керує експортом рафінованого пального за допомогою системи квот, щоб збалансувати попит і пропозицію на внутрішньому ринку.
Державні нафтові компанії Sinopec і CNPC, основні одержувачі квот, отримали 13,76 млн тонн на експорт бензину, авіаційного пального й дизпального — понад 70% від загального обсягу.
Великий приватний нафтопереробний завод (НПЗ) Zhejiang Petrochemical отримав 1,56 млн тонн експортних квот у цій першій партії.
Із загальної кількості 19 млн тонн експортних квот на бензин, дизпальне й авіаційне пальне 6,6 млн тонн було призначено для перероблення, як правило, для цілей бункерування авіаційного пального.
Тим часом, із 8 млн тонн квоти на низькосірчане суднове паливо майже 85% дісталося Sinopec і CNPC.
За перші 11 місяців 2025 року експорт Китаєм продуктів перероблення нафти, включаючи бензин, дизпальне, авіаційне пальне та суднове паливо, становив 52,65 млн тонн, що на 3,2% менше, ніж за аналогічний період торік.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти