Нафта є одним з бенефіціарів одномісячної відстрочки президентом Дональдом Трампом тарифів на деякі імпортні товари з Канади й Мексики, що є поштовхом для лідерів нафтової промисловості, які стурбовані тим, що це не забезпечить полегшення. Про це повідомляє Bloomberg.
Відповідно до наказів, підписаних 6 березня, тарифи, спрямовані на заохочення країн до боротьби з нелегальною імміграцією й торгівлею фентанілом, не застосовуватимуться до товарів, на які поширюється Північноамериканська торгова угода, відома як USMCA.
Нафту, на яку поширюється USMCA, звільнено від оподаткування, тоді як нафта, яка не відповідає вимогам USMCA, залишається об’єктом тарифів, сказав представник Білого дому.
«Ми раді, що президент Трамп відклав запровадження мит на канадську сиру нафту, нафтохімічну сировину й нафтопродукти, і ми сподіваємося, що постійної угоди може бути досягнуто до того, як мита колись набудуть чинності», — сказав Чет Томпсон, президент American Fuel and Petrochemical Manufacturers.
Канадська нафта – основний інгредієнт для окремих нафтопереробних заводів (НПЗ) США. А деякі регіони країни залежать від бензину й інших продуктів нафтоперероблення з Канади.
У четвер пізно ввечері керівники нафтової промисловості все ще розглядали документи й вимоги до сертифікації, необхідні для звільнення від 10% і 25% зборів на енергію з Канади й Мексики відповідно.
Рішення Трампа також спонукало деяких представників енергетичної промисловості поспішно перевірити графіки торгівлі й підтвердити обробку деяких нафтопродуктів, причому залишаються окремі питання щодо розчинника, який використовується для розрідження в’язкого канадського бітуму для трубопровідного транспорту.
Близько 62% канадського імпорту не відповідали вимогам USMCA і, згідно з останніми даними торгівлі, підпадають під тарифи, сказав представник Білого дому, який поінформував журналістів на умовах анонімності. Однак чиновник попередив, що цей відсоток може впасти, оскільки імпортери поспішають виконувати вимоги й забезпечувати зниження тарифів.
Розрізняють продукти, які відповідають вимогам USMCA, й ті, які фактично продаються згідно з пактом. Полегшення Трампа поширюється на останню категорію.
Наприклад, наразі багато імпортерів нафти не турбуються про доставлення через кордон сирої нафти, яка інакше мала б право на преференції USMCA відповідно до правил торгової угоди. Натомість вони часто вирішують сплатити невелике мито, яке отримують на НПЗ у вигляді кредиту, каже джерело, обізнане з проблемою.
Переваги від уникнення 10% мита варті додаткових документів, щоб довести, що нафта походить із Північної Америки. Вантажовідправники сирої нафти можуть використовувати сертифікат походження, наданий виробником нафти, або іншим способом, таким як коносамент чи рахунок-фактура, додало джерело.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти