За підсумками січня-вересня поточного року в Україну було імпортовано 108,5 тис. т авіапального, що на 13,7% більше за показник січня-вересня торік (95,4 тис. т). Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95».
Постачання авіапального з Білорусі, порівняно з 9 місяцями 2020 р., виросли майже в п'ять разів, до 49,5 тис. т, з Литви – скоротилися на 18% – до 40,2 тис. т. Морські постачання показали 48%-е падіння – до 18,7 тис. т.
У вересні 2021 р. імпорт авіаційного палива на український ринок скоротився на 12%, до 18,6 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (21,2 тис. т).
Постачання авіапального з Литви, порівняно з вереснем-2020, зросли вдвічі, до 8 тис. т. З них 4,2 тис. т було постачено на адресу компанії «Амік Україна», 1,5 тис. т – для «Глуско Україна», 0,9 тис. т – для «Сокар Україна» і по 0,8 і 0,5 тис. т – для «Авіа Ойл» і ОККО.
За підсумком звітного місяця з Білорусі було постачено 6,8 тис. т авіаційного пального. З них 4 тис. т отримала компанія «Сокар Україна». Решту ресурсу розділили між собою «Люкс Країна», ОККО і АНТК ім. Антонова.
З Іспанії у вересні було постачено морем 3 тис. т ресурсу. Ще 900 т морем зайшло з Греції.
Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного пального за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти