За підсумками січня-листопада поточного року в Україну було імпортовано 141,3 тис. т авіапального, що на 9,4% більше за показник січня-листопада торік (129,1 тис. т). Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95».
Постачання авіапального з Білорусі, порівняно з 11 місяцями 2020 р., зросли майже вчетверо, до 67,1 тис. т, з Литви — скоротилися на 9% — до 51,7 тис. т. Морські постачання показали дворазове падіння — до 22,5 тис. т.
У листопаді 2021 р. імпорт авіаційного пального на український ринок скоротився на 30%, до 16,5 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (12,9 тис. т).
За підсумком звітного місяця з Білорусі було постачено 10,7 тис. т авіаційного пального. З них 10,6 тис. т одержала компанія «Сокар Україна». 100 т, що залишилися, було постачено на адресу «БНК Україна».
Постачання авіапалива з Литви, порівняно з листопадом-2020, зросли на 58%, до 5,8 тис. т. З них 2,3 тис. т було постачено на адресу компанії «Амік Україна», 1,3 тис. т – для «Глуско Україна», 0,8 тис. т – для ОККО, 0,8 тис. т – для «Сокар Україна» й 0,3 тис. т – для «Авіа Ойл».
В «А-95» зазначили, що імпортні морські постачання авіапального в листопаді не здійснювалися, тоді як рік тому в Україну було постачено морем 9 тис. т.
Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного пального за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти