У вересні 2020 р. імпорт авіаційного пального в Україну склав 21,2 тис. т, що на 11,5% менше від аналогічного показника вересня минулого року, але на 60% більше за обсяг, імпортований у серпні 2020 р.. Про це повідомили enkorr у «Консалтинговій групі А-95» з посиланням на дані власного дослідження.
За даними «А-95», показник імпорту реактивного пального у вересні є рекордним у 2020 році. Так, у січні було імпортовано 13 тис. т, у лютому – 14,8 тис. т, у березні – 8,7 тис. т, у квітні – 4 тис. т, у травні – 2,2 тис. т, у червні – 5,2 тис. т, у липні – 13,6 тис. т і в серпні – 13,3 тис. т.
Прикметною особливістю вересня стало нарощування морського імпорту – понад третину обсягу, або 16,6 тис. т було постачено в українські порти. Зокрема, на порт «Миколаїв» припало 8,5 тис. т, на «Чорноморськ» – 6,8 тис. т і на «Ізмаїл» – 1,3 тис. т ресурсу. Його виробником була переважно Греція.
Водночас значно скоротилися постачання з Литви. Загалом у вересні було імпортовано 4,6 тис. т проти 14,1 тис. т на місяць раніше.
Як і в серпні, у вересні зовсім не було імпорту реактивного пального з Білорусі. Нагадаємо, учасники ринку раніше відзначали, що брак постачань викликано різким скороченням діяльності ключового партнера «Білоруської нафтової компанії» в цій сфері – компанії Baltic Grand Service (BGS).
В «А-95» повідомили, що за підсумками 9 місяців 2020 р. імпорт авіаційного пального склав 96 тис. т, що майже вдвічі менше від обсягу, імпортованого в січні-вересні минулого року (181 тис. т).
Нагадаємо, різке падіння обсягів споживання авіапального стало наслідком пандемії COVID-19, через загрозу якої уряд України запровадив обмеження на пасажирські авіарейси з 17 березня. Загальний баланс ринку за перше півріччя 2020 року порівняно з аналогічним періодом торік знизився вдвічі, до 105,8 тис. т.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти