Обсяги морського імпорту ДП у Польщу дещо скоротилися у листопаді через зменшення постачань з США й Швеції. Минулого місяця у польські порти надійшло 408 тис. т палива, це на 6% менше порівняно з жовтнем, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Фінляндія другий місяць поспіль посідає перше місце за обсягами постачань дизелю. У листопаді з термінала Neste Oil у Порвоо надійшло 124 тис. т продукту, це на 24% більше порівняно з жовтнем. Додатковий попит на фінське паливо забезпечує можливість Neste виробляти арктичний дизель. Варто зазначити, що на український ринок у листопаді було постачено 6 тис. т фінської «арктики».

Постачання з регіону ARA у листопаді зросли на 36%, до 182 тис. т. Збільшення обсягів відбулося за рахунок Нідерландів, минулого місяця постачання звідти зросли з 40 тис. т до 90 тис. т. Надходження з Бельгії зросли на 10%, до 44 тис. т.
Варто зазначити, що нарощування постачань з ARA відбувалося в умовах дефіциту ресурсу, викликаного санкціями проти нафтопродуктів, вироблених з російської нафти, проти «лукойлу» й «роснєфті» та з переходом європейського ринку на зимове пальне. Як наслідок премії CIF у польських портах зросли до рекордних значень, що позначилося на гуртових цінах.
Морський імпорт дизелю з Данії у листопаді зріс на 69%, до 51 тис. т, тоді як інша скандинавська країна, Швеція, зменшила обсяги постачань у Польщу втричі, до 16 тис. т.
Постачання з США впали з 77 тис. т до 35 тис. т. У листопаді до польського берега прибув лише один танкер з термінала Valero в Луїзіані.
Найбільші обсяги палива надходили у Щецин і Свіноуйсьце, загалом на термінали цих портів минулого місяця прибуло 183 тис. т. У Гдині розвантажили 132 тис. т, у Гданську — 93 тис. т.
За 11 місяців у польські порти надійшло 3,9 млн т дизпального й газойлю, це на 23% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Найбільші обсяги у січні-листопаді цього року надходили з Фінляндії (789 тис. т), США (755 тис. т) і Швеції (682 тис. т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти