У початок

Equasis: росія втратила переважну частину «тіньового» нафтотанкерного флоту

До початку липня 2023 року росія втратила більшість тіньового танкерного флоту для перевезення нафти. На сьогодні компанія Gatik Ship Management керує лише чотирма суднами, втративши за кілька місяців доступ до кількох десятків транспортних засобів, повідомляє Bloomberg із посиланням на міжнародну морську базу даних Equasis.

У квітні флотилія індійської фірми, що допомагає москві перевозити сиру нафту морським шляхом в умовах міжнародних санкцій, налічувала 42 танкери. Проте вже до липня їхня чисельність скоротилася на 38 на тлі втрати доступу до страхування транспортних засобів через порушення заборони країн Великої сімки (G7) на перевезення російської нафти вартістю понад $60 за барель. Незабаром після цього суду Gatik втратила класифікацію власних суден у Lloyd's Register — ключовій службі, що підтверджує базові технічні стандарти.

Незважаючи на це, судна, які більше не перебувають під комерційним управлінням Gatik, продовжують перевозити російську нафту. Нині вони під контролем різних зарубіжних фірм, структура власності яких залишається невідомою. При цьому аналітики поки що не можуть передбачити, яка доля чекатиме на ці танкери в найближчому майбутньому.

Про можливі проблеми з перевезенням російської нафти танкерами під керуванням Gatik повідомляли ще наприкінці травня. Тоді йшлося про ризик позбавлення сертифікації 21 судна на тлі порушення режиму санкцій. Відповідні сертифікати британської фірми Lloyd's Register необхідні для отримання страховки на перевезення і входу до портів.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти