У початок

Експорт авіаційного пального з Китаю у травні зріс на 68%

Експорт авіаційного й дизельного пального з Китаю зріс у травні порівняно з минулим роком, показали митні дані у вівторок, завдяки значному випуску авіаційного палива, попиту на міжнародні рейси й високим запасам дизельного пального. Про це повідомляє Reuters.

Експорт авіаційного палива й травні становив 1,59 млн тонн, показали дані Головного митного управління країни 18 червня. Це на 68,1% більше порівняно з минулим роком і залишилося стабільним із квітневого експорту, який майже вдвічі перевищив рівень минулого року.

«Посильний експорт середнього дистиляту наступив за високим виробництвом, особливо тому, що нафтові компанії почали шукати паливо для реактивних двигунів, щоб задовольнити попит на свято Дня праці», — сказала Емма Лі, старший нафтовий аналітик Vortexa в Китаї.

До середніх дистилятів належать гас, реактивне і дизельне пальне.

Згідно з останніми доступними даними, у січні-квітні виробництво гасу в Китаї зросло на 32,7% у річному обчисленні.

За даними постачальника даних цивільної авіації Variflight, у травні кількість міжнародних рейсів зросла приблизно вдвічі – до 58 878 порівняно з роком раніше, хоча вони залишилися на 28,74% нижчими, ніж у травні 2019 року.

Пальне, що постачається на міжнародні рейси, у митній статистиці враховується як експорт.

Збільшення виробництва середнього дистиляту «відбулося шляхом виробництва легкого дистиляту, коли загальний обсяг сирої нафти був значною мірою обмежений сезонним обслуговуванням нафтопереробних заводів (НПЗ), тому експорт бензину скоротився порівняно з минулим роком», — сказала Емма Лі з Vortexa.

Виробництво НПЗ у Китаї в травні впало на 1,8% порівняно з минулим роком.

Минулого місяця експорт бензину становив 860 000 млн метричних тонн, що на 36,6% менше, ніж роком раніше.

Однак це все ще більш ніж удвічі перевищує квітневий рівень у 400 000 млн метричних тонн, найнижчий показник із липня 2015 року, оскільки відновлення економіки призвело до збільшення внутрішнього використання палива.

Крім того, рентабельність перероблення бензину в Азії впала, що сприяло слабкості, оскільки літній сезон виявився слабшим, ніж очікувалося.

Згідно з даними, експорт дизпального, на який припадає найбільша частка виробництва НПЗ, у травні зріс на 79%, до 1,07 млн метричних тонн завдяки високим запасам і гідній маржі перероблення.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти