Скасування штрафів за невиконання норми щодо обов’язкового додавання біоетанолу в бензини пов’язане з сезонним зростанням споживання ресурсу. Таку думку висловив директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
«Ми увійшли в сезон підвищеного споживання, попит росте. Тим часом європейські виробники бензину — наші постачальники — задовольнити цей попит не можуть. Бо бензин Е5 не стандартний для Європи, де споживають Е10. Вихід один — тимчасово повернутись до Е0», — пояснив експерт на своїй сторінці у Fаcebook.
З його слів, уряд був проінформований про ситуацію й разом з ринком знайшов компроміс: штрафи скасували, але сам закон про біобензин залишається чинним.
«Потрібні обсяги пального вже законтрактовані, дефіциту не буде», — запевняє очільник «А-95».
Куюн додав, що процес розвитку біопального триває — деякі компанії вже проєктують потужності для змішування бензину зі спиртом в Україні.
«А в цілому вважаю, що це гарна нагода переходити з наступного року на Е10. Буде легше купляти й будемо більше споживати свого продукту. Споживач цього ніяк не відчує, а стимул економіці надасть непоганий», — підсумував він.
Нагадаємо, сьогодні Рада ухвалила в цілому законопроєкт №13134, яким продавці звільняються від відповідальності за відсутність 5% біоетанолу у бензинах.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти