У початок

Для подолання кризи росія вдасться до імпорту бензину — KPLER

Росія намагатиметься компенсувати втрачені обсяги бензину шляхом імпорту з дружніх країн, однак швидко приборкати дефіцит на внутрішньому ринку не вийде. Таку думку висловив директор компанії KPLER з досліджень нафти і танкерів Андон Павлов протягом вебінару, організованого компанією 7 жовтня.

За його словами, відновлення нафтоперероблювання у РФ після атак українських дронів не буде швидким, а нові атаки поглиблюватимуть кризу ще більшими темпами.

«Це (імпорт бензину, — ek) переважно логістичне питання, а не питання балансу. Тобто, якщо китайський бензин почне надходити в Козьміно, його буде не так просто доставити до внутрішніх регіонів, де спостерігається дефіцит. Хоча Білорусь, швидше за все, почне (а можливо, вже почала) експортувати бензин до Росії, питання китайського експорту ще не вирішене. Але дефіцит у південно-центральній Росії нелегко подолати через географічні та логістичні особливості», — вважає експерт.

Він також зауважив, що росіяни можуть виробити додаткові обсяги бензину коштом скорочення нафти.

«Ми знаємо накопичення запасів в Усть-Лузі, що означає, що вони, ймовірно, готуються до збільшення обсягів роботи риформінгу», — сказав пан Павлов, додавши, що доступні вільні потужності установок риформінгу в рф не надто великі.

Як повідомляв enkorr, 30 вересня влада рф заборонила експорт дизельного пального для частини компаній і продовжила обмеження на продаж бензину за кордон, оскільки удари українських безпілотників порушують роботу нафтопереробних заводів й іншої паливної інфраструктури.

За підрахунками Reuters, у серпні через атаки безпілотників нафтова галузь рф втратила 17% потужностей з перероблення, а сумарний простій НПЗ встановив історичний рекорд — 23%, або 6,4 млн т. У вересні під удари дронів потрапили щонайменше 7 НПЗ — рязанський, саратовський, самарський, волгоградський, ільський, «новойл» в уфі й «кінеф» у ленінградській області.

Гуртові ціни на бензин у рф із початку року зросли більш ніж на 40%. Це негативно впливає на інфляцію, оскільки здорожчання пального неминуче підвищує витрати у сільському господарстві, транспорті й логістиці, що трансформується у зростання цін на продукти й товари першої потреби.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти