Ключовий показник для вимірювання прибутковості виробництва дизельного пального в Європі – найслабший за більш ніж 15 місяців і створює зустрічний вітер для нафтопереробників.
Відповідно до даних про справедливу вартість, зібраних Bloomberg, так званий крек-спред ICE Gasoil, який показує різницю між цінами на дизельне пальне й сиру нафту, впав до $14,22 за барель раніше 29 серпня. Це найнижчий показник із травня минулого року.
Цього місяця крек-спред мав нисхідну тенденцію через низьке споживання й надходження дизельних супертанкерів. Очікується, що загальний попит на дизельне пальне в Європі 2024 року буде ще гіршим, ніж у перший рік пандемії Covid.
Ф’ючерси на дизельне пальне також перебувають у структурі контанго, що поглиблюється — де пальне для доставлення пізніше є порівняно дорожчим, — ще один сигнал про те, що пропозиція випереджає попит.
Цього тижня дисконт вересневого контракту до жовтневого становив лише $5США за тонну. Це найслабший показник за перші два місяці з кінця 2022 року — без урахування днів закінчення контракту, які часто дуже нестабільні.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти