Дефіцит дизельного пального, яким з минулого тижня стурбований Білий дім, поширюється з північного сходу на південний схід, що спонукало принаймні одного постачальника ініціювати протоколи надзвичайних ситуацій, повідомляє Reuters.
«Оскільки умови швидко змінюються», постачальник пального Mansfield Energy тепер вимагає сповіщення за 72 години для доставки, щоб забезпечити пальне і вантаж, згідно з приміткою для клієнтів. Зі слів Менсфілда, у «найбільш обмежених регіонах» ціни на пальне на 30-80 центів вищі, ніж середні по ринку. Він також сказав, що Теннессі «спостерігає особливо гострі проблеми».
«Іноді перевізникам доводиться відвідувати кілька терміналів, щоб знайти постачання, що затримує доставку й навантажує місцеві вантажні перевезення», — йдеться в записці.
Запаси дизельного пального по всій країні перебувають на найнижчому сезонному рівні перед зимою, і деякі райони на північному сході вже почали його нормувати. Дефіцит майже напевно призведе до зростання цін на опалення і паливо для вантажних перевезень, що ще більше обтяжить сімейні бюджети.
Постачання в дорозі, але рухаються недостатньо швидко. Трубопровід Colonial, основне джерело постачань для південно-східних ринків, нещодавно було повністю завантажено для транспортування дизельного пального, мазуту й авіаційного палива. Але перший повний цикл не досягне Атланти раніше 3 листопада і досягне району гавані Нью-Йорка через тиждень після цього, згідно з останнім графіком роботи трубопроводу. І хоча Нью-Йорк збирається прийняти кілька закордонних вантажів, до кінця цього місяця вони прибути не встигнуть.
Дефіцит спонукав деяких трейдерів відмовитися від фізичної доставки палива за контрактом Nymex, перетворивши фінансовий інструмент на незвичайне джерело постачання. Ці постачання відбудуться в першій половині листопада.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти