Вартість транспортування дизельного пального вгору по річці Рейн до внутрішньої Європи зросла до найвищого сезонного рівня принаймні з 2009 року, оскільки посушливий період спричиняє зниження рівня води, пише Bloomberg.
Транспортування дизельного пального баржею з Нідерландів до Карлсруе на півдні Німеччини коштує близько 60 євро за тонну, показують дані Insights Global. Це майже в чотири рази більше, ніж у цей час минулого року.
Карлсруе розташовано поза межами вузької мілководної частини річки в Каубі, де протягом останніх тижнів рівень води впав до сезонного мінімуму.
8 квітня вранці виміряний рівень води у Каубі становив 88 см (35 дюймів). Очікується, що в 12 квітня вода впаде до 75 см після кількох тижнів невеликого дощу.
Коли рівень води стає занадто низьким, баржам доводиться перевозити менші об’єми, щоб вони не подряпались об русло річки, це суттєво обмежує постачання паливних вантажів суднами.
Нагадаємо, на початку квітня рівень води у Рейні біля міста Кауб становив 111 см (44 дюйми). Як наслідок вантажопідйомність дизельних барж зменшилася з 2 500-ти до 1 130 тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти