У початок

Chipo запустила власну марку преміального дизпального

Компанія «Поділлянафтозбут» (Вінниця), що працює на ринку під брендом Chipo, запустила власну марку дизельного пального з покращеними показниками якості – Extro, повідомила enkorr прес-служба мережі.

«Його (ДП — ред.) особливість у додаванні багатофункційного пакету присадок Pachem-D100B, що забезпечує дизелю миючі й захисні властивості, а також гарантує чистоту системи двигуна й економію пального», — йдеться у повідомлені.

Окрім цього, таке дизпальне також має вищі екологічні характеристики, ніж дизпальне стандартних марок.

Ефективність використання цього пального, зазначають у компанії, доведена при тестуваннях XUD-9.

«Extro – це дизель нового покоління, параметри якого відповідають, а за окремими характеристиками перевищують стандарти для цього виду пального. Воно володіє покращеними миючими, антикорозійними, антипінними, мастильними, антиокислювальними, деемульсаційними й антиосадовими властивостями», — розповіли у Chipo.

У компанії зазначили, що наразі ДП Extro реалізується на 14 АЗС мережі за ціною 54,50 грн/л, що на 1 грн дорожче, ніж звичайне дизпальне.

Згодом компанія планує випускати зимове ДП Extro.

Довідка enkorr

Мережа АЗС Chipo розпочала роботу 2015 року. На цю мить компанія налічує 66 автозаправних комплексів у 10-ти областях України. До складу мережі входять автозаправні станції, які розташовані у Київській, Вінницькій, Львівській, Івано-Франківській, Хмельницькій, Черкаській, Волинській, Чернігівській, Кіровоградській і Закарпатській областях.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти