У початок

Через уповільнення попиту рф відправляє ДП на зберігання у Сингапур з Африкою

росія спрямувала кілька партій дизпального Євро-5 зі своїх морських портів на зберігання у Сингапур з Африкою на тлі уповільнення світового попиту, показали дані трейдерів і систем стеження за рухом суден.

Після набуття чинності у лютому 2023 року заборони на імпорт російських нафтопродуктів до країн Євросоюзу рф переспрямувала експортні потоки дизпального у Бразилію, Туреччину, країн Африки й Азії.

За даними Vortexa й Kpler, партію дизпального обсягом близько 100 тис. тонн було завантажено у травні на танкер Aether у балтійському порту «приморськ». Танкер прийшов до Сингапуру минулого тижня і зараз стоїть під розвантаженням.

Ще два танкери, Advantage Portofino і Minerva Aries, прийняли на борт у червні загалом 167-169 тис. тонн дизпального у портах «санкт-петербург» і «приморськ» і прямують до Сингапуру або Малайзії. Advantage Portofino вибрав обхідний маршрут навколо Африки замість проходу через Суецький канал.

Близько 93 тис. тонн дизпального Євро-5 було завантажено 12 липня в приморську на танкер Advantage Life, який зараз прямує до Сингапуру.

Сингапур — ключовий нафтопродуктовий регіональний хаб в Азії, і російське дизпальне, швидше за все, надалі надійде на ринки південно-східної Азії, кажуть трейдери.

росія у червні також значно збільшила експортні постачання дизпального у напрямку Того в Західній Африці – до 270 тис. тонн із 40 тис. тонн у травні. Близько 66 тис. тонн продукту було перевантажено на танкер класу VLCC (very large crude carriers) Monaco Loyalty, який використовується як регіональний накопичувач. Інші обсяги чекають на розвантаження або перебувають на шляху до Того, за даними LSEG.

«Дизпальне зі сховищ у Західній Африці розходиться потім країнами регіону», — уточнило джерело Reuters.

Однією з причин відправлення дизпального на зберігання може бути зниження попиту на російський продукт у Туреччині, яка імпортувала рекордні обсяги нафти Urals у травні й червні.

Зі слів ще одного трейдера, російське дизпальне експортується до південно-східної Азії, оскільки воно не знайшло достатнього попиту на заході від Суеца. Азійські партії дизпального також прямували минулого місяця у великих обсягах до Африки.

Крім того, у серпні-вересні розпочинаються сезонні ремонти на НПЗ в Індії, що може вплинути на обсяги пропозиції дизпального у регіоні.

Того імпортує з Індії щомісяця від 140 до 300 тис. тонн низькосірчистого дизпального, за даними LSEG.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти